اطلاعاتی درباره بیت کوین های جنجالی آکادمی بازار بیت کوین


در این مطلب قصد دارم صحبت خیلی جنجالی اطلاعاتی درباره بیت کوین های جنجالی آکادمی بازار بیت کوین را بازگو کنم که امروزه خیلی ها با آن درگیرند حتما این مقاله جامعه و مفید و دوست داشتنی را تا اخر بخونید و با من همراه باشید تا به واقعیت ها پی ببریم.

تمامی این آموزش ها از منابع معتبر خارجی ترجمه شده و به صورت کاملا حرفه ای در زمینه آموزش های ترید ،تحلیل ، ماینینگ یا همان استخراج و نصب کیف پول ها گردآوری شده اند.بیت کوین در چند سال اخیر با نوسانات فراوان قیمت و اوج گرفتن های متوالی، نام خود را در سراسر دنیا بر سر زبانها انداخته است و افراد زیادی را به فکر و تحقیق واداشته تا بپرسند بیت کوین چیست؟شاید واژه بیت کوین به گوش شما خورده باشد و دوست دارید بدانید بیت کوین چیست و چه کاربردهایی دارد.

این روز ها هیاهوی بیت کوین و استخراج ارزهای دیجیتال در ایران زیاد شده ولی سایت ها و شبکه های اجتمای زیادی برای کسب درآمد از بیت کوین سواستفاده می کنند که متاسفانه باعث بد جلوه دادن این ارز بی نظیر میشود اما در سال ۲۰۰۸، درست کمی پس از بحران اقتصادی بزرگ آن زمان، یک مفهوم جدید از پول و دارایی به نام بیت کوین (Bitcoin) ارائه شد که به عقیده بسیاری از اقتصاددانان می‌تواند آینده اقتصاد جهان را متحول کند و یا حداقل شروع کننده این جریان باشد.

رز رمزنگاری شده را ارز دیجیتال نیز می‌نامند. ارز رمزنگاری شده و ارز دیجیتال هر دو نوعی پول عمومی هستند که از طریق فرآیند بسیار پیچیده رایانشی تولید شده و میلیون‌ها کاربر رایانه‌ای که در اصلاح «استخراج‌کننده» یا «ماینر» نامیده می‌شوند بر درستی آن نظارت می‌کنند. به همین دلیل امکان جعل این پول تقریبا وجود ندارد.

از آنجا که دنیای تکنولوژی های دیجیتال هر روز درحال به روز شدن و پیشرفت های بزرگ است و یکی از بزرگترین پیشرفت هایی که دنیا تا به حال با آن مواجه شده رمز ارزها و بلاک چین هستند، که بیت کوین به عنوان اولین ارز رمزنگاری شده یا همان ارز دیجیتال است.هر چند پاسخ کامل به این پرسش به سادگی امکان پذیر نیست اما در ابتدای این نوشته یک پاسخ ساده به شما می دهیم:

پادشاه ارزهای رمزنگاری شده لقبی است که مردم بر آن نهاده اند و بعد از اینترنت بلاک چین را به عنوان بزرگ ترین اختراع بشریت می دانند.در سال ۲۰۱۷ بیت کوین به اوج محبوبیت خود رسیده بود و در همه دنیا طرفداران و منتقدان زیادی داشت.با ما همراه باشید تا با تعریف بیت کوین به زبان ساده، اینکه بیت کوین چگونه کار می‌کند بیشتر آشنا شوید.

منظور از «رمزنگاری شده» این است که فرآیندی امنیتی برای حفاظت از تراکنش‌های صورت گرفته با این نوع ارز دیجیتال وجود دارد. این فرآیند همچنین بر تولید «سکه» های جدید نظارت دارد. منظور از «سکه» در یک ارز دیجیتال، مقدار مشخصی از کد رایانه‌ای است.

امروزه بیت کوین و ارزهای رمزنگاری شده به پیشرفت های بزرگی دست یافته و در زندگی بسیاری از مردم تاثیرات زیادی به خود دیده همچون اشتغال زایی ، دور زدن تحریم ،انتقال ساده ، خرید کالا و… وفناوری بلاک چین نیز در بسیاری از قراردادها و انتخابات ،سیستم های مدیریتی ، نظام بانکی ، عدم دستکاری اطلاعات و… در کشورهای مختلف درحال استفاده است و زندگی مردم را دست خوش تغییرات زیادی کرده.بیت کوین یک نوع پول است؛ درست مانند طلا و نقره که سالها توسط انسانها برای تجارت استفاده می شدند که بعدها اسکناس و بعدتر حواله ها و تراکنش های بانکی جایگزین آنها شدند. تمام این ابزارها در برهه هایی از تاریخ نقش پول را در مبادلات

بسیاری ازمردم کشورمان نیز به این فناوری علاقه مند بوده و به سمت آن روی آورده و درحال کسب درآمد و کسب اطلاعات در این حوزه می باشند، دلیل آن هم می توان به شفافیت معاملات و انتقالات ارزهای دیجیتال،عدم محدودیت در انتقال و عدم تسلط شخص یا ارگانها بر این رمز ارزها دانست.چیزی که بیت کوین را از دیگر پول‌های پیش از خود متمایز می‌کند، غیر متمرکز بودن آن است.

گروه بازار بیت کوین همواره سعی بر این دارد با ارائه به روز ترین و کاملترین آموزش ها در زمینه رمزارزها باعث آگاه سازی هموطنان عزیزمان شود و بستری آموزشی ایجاد نماید تا عموم مردم بتوانند از این آموزش ها و اطلاعات به سهولت بهره ببرند.انسانها داشته اند. بیت کوین نیز یک نوع پول و وسیله تجارت بر بستر اینترنت است و در این موضوع بیشتر به حواله ها و تراکنش های بانکی شبیه است.

این مجموعه از کادری مجرب و متخصص در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات تشکیل شده که فعالیتشان را در زمینه ارزهای رمزنگاری شده از سال ۱۳۹۵ آغاز نموده و با توجه به سود جویی هایی که به دلیل عدم آگاهی و متضرر شدن مردم به صورت مکرر اتفاق افتاد،در سال ۱۳۹۷ اقدام به راه اندازی آکادمی بازار بیت کوین نمود تا بتوانند جلوی افرادی که از عدم اطلاعات مردم سو استفاده و اقدام به کلاهبرداری می نمودند را گرفته و اعتماد مردم را به این حوزه برگردانند.اما جهت آشنایی کامل با جزئیات بیت کوین و روش کار با این پول خارق العاده، به صورت کامل باید به بخشهای متنوع آن بپردازیم.

در آکادمی بازار بیت کوین باور داریم که زندگی خوب، از بهبود زندگی دیگران حاصل می شود و این وقتی بدست می آید که بتوانیم به موفقیت دیگران کمک کنیم،برای این کار،نقشه ای ساده و عملی آماده کرده ایم و در یادگیری و اجرای آن به مخاطبان کمک می کنیم،در این راستا برخی از اهداف و خدمات ما عبارتند از:غیرمتمرکز بودن یعنی اینکه هیچ‌کس نمی‌تواند به تنهایی کنترل شبکه را در دست داشته باشد و هیچ کس مالک اصلی آن نیست. هیچ بانک، موسسه، نهاد یا دولتی بیت کوین را کنترل نمی‌کند. در حقیقت کنترل بیت کوین به دست تمام کاربران آن است.

ارزهای رمزنگاری شده فقط یک سری کد رایانه‌ای هستند که ارزشی پولی را در خود نگهداری می‌کنند. این کدها توسط رایانه‌هایی با قدرت بالا و البته صرف مقدار زیادی انرژی تولید خواهند شد.

آموزش،اطلاع رسانی و آگاه سازی افرادی است که علاقمند به فعالیت دراین زمینه هستند،از جمله این آموزش ها می توان به آموزش ترید،آموزش استخراج(ماینینگ)،آموزش تحلیل بازار ارزهای دیجیتال،آموزش نصب کیف پول و… اشاره کرد.در روش‌های سنتی برای انتقال پول، شما نیاز اعتماد به واسطه‌ها و موسساتی مثل بانک دارید اما با بیت کوین می‌توانید بدون نیاز به اعتماد به هیچ موسسه و نهادی، به تمام جهان و به صورت مستقیم و همتا به همتا پول (بیت کوین) ارسال کنید.

منبع:

https://www.asemooni.com/451526/bazarbtc/


برچسب ها: بیت کوین , ارزدیجیتال , رمزارز , کریپتو , ارزرمزپایه , بلاکچین ,
[ بازدید : 106 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ سه شنبه 26 شهريور 1398 ] [ 19:49 ] [ صادق رسولی ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر